Naciyetosun 32 haftalık bebeğin aşağı ya sanki baskı yapıyor gibi olması dönemde ve kalkmada zorlanıyorum normal mi?
ozgmom aysegulpolat121 oluyor bazen çok geriliyor ama devam eden acılar değil o yüzden çok ciddiye almıyorum sizinki devam ediyor mu
Naciyetosun aysegulpolat121 Bnde uzanırken otururken kalkarken hissediyorum Sanki bebek alt da hareket ediyor gibi
sd18 aysegulpolat121 benimki de yatarken sertleşiyor genelde geceleri acıyor böyle dönerken falan ben de normal mi diye düşünüyorum
aysegulpolat121 Naciyetosun 1 hafta sonra kontrolum var insallah heyecandan unutmayip sorarsam doktoruma
Naciyetosun aysegulpolat121 Ben her doktora gittiğimde sikayetlerimi söylemek istiyorum ama geri unutuyorum 😅 tek kendimi böyle sanıyordum yanlız değilim
Naciyetosun aysegulpolat121 Maşallah iyi kilosu sağlıklı olsun da önemli olan Ekstra birşey yiyormusun bebek kilo alsın diye
aysegulpolat121 Naciyetosun Yok günlük rutin muz yerim aksatmam hiç diger turlu aksine canim hep cips cekti hepde yedim 😑
Naciyetosun aysegulpolat121 Benmde hamilelikte hep cips çekiyor ilk siralar fazla yiyordum şuan fazla tuzlu yemek istemiyorum ayaklarım aşırı şişiyor
01Hacer01 32+1 deyim. Aynı şikayetler bende de var biraz yürüsem sanki bacaklarımın arasından çıkacak gibi baskı oluyor. Doktora hocam çocuğu çok aşağıda hissediyorum dedim aşağıda değil, normal dedi.
Naciyetosun 01Hacer01 Benm erken doğum riskim de var kanamam oldu hastane de falan yattım damarımda çatlama olmuş kanama ondan kaynaklı dedi doktor bende ayağımın ağrısını ondan kaynaklanıyor diye umuyorum sağlıklı bir şekilde vaktinde kucağımıza alalım inşallah hep birlikte
burcutoo 38den bildiriyorum o his normal ve geçmiyor. Bebek vücudu hazırlıyormuş. Çatı ağrısı son bir ayda beni mahvetti ancak halen gelen giden yok 😭 neyseki sağlığı yerinde..