Ruzgarr anlamadım ki geçiyomu geçmiyormu
Gece olunca daha doğrusu hava kararınca çok mutlu oluyorum bir gün daha bitti die :)
Ama saat kaç oldu hala uyuyamıorm.
Sabahları erken kalkmak istiyorm kalkamıorm
Bazende komple uyusam vakit geçer diyorum
O kadar karmakarışığım ki 😀
Evet vakit çabuk geçsin
Nisan aynı gelsin :)