Qwer12345 Valla şu an elimle baya bastırmayı denedim yamulmadı 1 senedir de kullanıyorum hiçbirinde bir sıkıntı olmadı çevremden de duymadım böyle bişey ve hep 10 gr kullandım
Girlmama Beybyi tiktok ta bahar kuyumculuk diye bir hesap gördüm değişik bir Ajda modelleri vardı aşırı beğendim link eklemek yasakmış yoksa eklerdim 15 20 grammış sanırsam çok havalı duruyordu
MhysaTheGreat Mrvsmt2502 10 gr çok ince bence 15 ideal arkadaşım 2 adet yaptırdı 15 gr onun elleri de küçük benimkinden kaba durmuyor 😂 bence ideal 15. Bir de modelde fark ediyor mesela başak kibar duruyor ama kvdemde vardı bi onunki 10 gr olduğu halde daha kalındı
Mrvsmt2502 MhysaTheGreat evet başak model ajdada daha hoş bence ya da 1 düz 1 zikzak gibi model verince hoş duruyo . İnşallah gideceğim kuyumcuda vardır ya 😃
Minnakpopus Talentedmom herkesin kendi tercihi zevki tabiki 🌸 ben burmacıyım belkide o yüzden alışamadım 🫣 burmadada 10 gram olsa yamulur zaten böyle bilezikler 25 gramdan aşağı olmamalı
tubavarlikk Beybyi bir seneden fazla oldu evleneli düğünden sonra hiç çıkarmadım bileğimde yamulma falan hiç olmadı duruyor canım 🌸
tubavarlikk Beybyi ama bileklerim ince olduğu için ölçüm de küçük 5.8 büyük bileklerde bilezik ince düşebileceği için yamulur mu bilemem
Beybyi tubavarlikk benim bileğim de çok ince 7 aylık hamileyim şuan hâlâ yuzugumu çıkaracak kadar ödem toplamadim zaten normalde de zayıfım 😅
mcansu Beybyi amin inşallah 🌸🩷 valla eşimden Allah razı olsun şu hamilelik sürecinde bile hani tabiri caizse üzerime titredi biraz da zor geçti ikinci gebelik. Hani Allah esirgesin ama bana bir şey olsa evlatlarım konusunda da gözüm arkada kalmayacak biri.
Minikask34 Beybyi bi ince burma al bilekte ne güzel duruyor , yada çöp bilezik 15 gram al oda çok kibar duruyor ajdalar kullanışsız 🤷🏻♀️
tubavarlikk Beybyi ya bende 🥰 çok şükür şanslıyız , annem bana hamileyken çok şişiyormuş yüzüklerini takamıyomuş, inşallah doğumumuz da kolay olur amin
Smile0 10 gram kullanıyorum hiçte yamulma olmadı yeni çıkardım kolumdan özellikle baktım aldığım gibi duruyor.
Beybyi tubavarlikk inşallah inşallah her namazdan sonra kolay doğum olsun diye dua ediyorum Rabb’im herkese su gibi bı doğum nasip etsin