Beybyi bende de 140 gr geniş bileziklerden vardı kayınpedere verdim borç eline geçtikçe yapıyor şimdi. Geniş bilezikleri sadece düğünde bayramda takabiliyorum diye değiştirmek istiyodum ama evlendiğimden beri çok değiştirdiğim içinde eşim değiştirmem bi daha diyodu babamın işide bahane oldu işime geldi. 5 aydır falan Ajda kullanıyorum 6 tane var şuan kolumda bende kararsız kalmıştım alırken Ajda mı yoksa 2 li burma mı yoksa 3 lü burma mı diye 2 li vurmada çok hoş duruyo günlükte takabilirsin mesela. Ajdada öyle tabi. Alırken kadına sordum kararsızım yamulma oluyormuş Ajda da napsam diye dedim yamulursa getir hemen düzeltelim dedi hiç bişey olmaz dedi kaç aydır kullanıyorum hiç bişey olmadı doğumda çıkarıcam bi sürekli tak çıkar yapıcaksan yamulma olabilir ama kolunda sürekli durursa yamulmaz öyle çok dayanıksız bişey değil zaten