Minikmucizemmm26 sevgi_bidak bitmiş olmuş sizin de ya ben de biran önce vakit geçsin de doğum zamanına gelelim diye bekliyorum🥰
denizin__annesii Minikmucizemmm26 sağolun 🥰 evet dünden beri grip olmuşum yatak döşek yatiyom kolumu kaldrmyom çabucak iylessem diye dua ediyorum bebekte aşırı hareketlilik anlmdim oda mi etkileniyor diye
Minikmucizemmm26 oykumens ay insAllah ya 😂 bana anı yaşarken geçmiyo gibi geliyo diyorum temizlik alışveriş valiz hazirlama zamanına bı gelsek biran önce zaman sanki o zaman bize hızlı akacak gibi 😂😂
ertonunannesi23 Minikmucizemmm26 ay benimde 105 gün çok heyecanlı 🥲 tahmini doğum tarihiniz ne zaman gösteriyor
Minikmucizemmm26 ertonunannesi23 uygulamaya göre 29 Nisan ama sezaryen olacağı için büyük ihtimalle 15 Nisan gibi olur diye düşünüyorum 🥰🌸
Minikmucizemmm26 --Sevgi-- aslında kızlar erken gelir derler ama bazı kızlar nazlı bence gününü bekliyorlar 😄
Minikmucizemmm26 denizin__annesii çok geçmiş olsun hamileyken grip hiç cekilmiyor gerçekten umarım hemen iyileşirsiniz🥰