Minikmucizemmm26 Yaaa güzel annelerim bunu burda paylaşmak hayal gibi gelirdi insAllah mutlu bı doğum anısı da bırakabilirim buraya peki sizlerin kaç günü kaldı 💃🏻🥰🌸
Minikmucizemmm26 --Sevgi-- ahhhh bitirmişsiniz resmen ne güzel Rabb’im kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻🥰
Minikmucizemmm26 Mervis61 ayy sizin de baya az kalmış Rabb’im kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🌸
Minikmucizemmm26 Acemianney anı yaşarken geçmiyor gibi geliyo ama geriye dönüp bakınca vay be bu kadar zaman geçmiş kalanda geçer diye düşünüyo insan😂
Gelecekdeki_Anne ikizlerime Kavuşmama son 186 gün kalmiş🥹 Yanı 6 ay Sağlikla kucaklarımıza Alalım hepımız ınşallah🤲🏻🤎🤎
Minikmucizemmm26 Gelecekdeki_Anne ikiz bebis ben de çok istemiştim ama Allah dağına göre kar veriyor tek bebişte bile beni tansiyon zorluyo🙂 Amin canım insAllah🤲🏻🌸
Minikmucizemmm26 sevgi_bidak bitmiş olmuş sizin de ya ben de biran önce vakit geçsin de doğum zamanına gelelim diye bekliyorum🥰
oykumens Minikmucizemmm26 bu postu açtıktan sonra zaman Su gibi akıyor kesin bilgi 🤭🤭 bizim de son 60 🫠
Minikmucizemmm26 oykumens ay insAllah ya 😂 bana anı yaşarken geçmiyo gibi geliyo diyorum temizlik alışveriş valiz hazirlama zamanına bı gelsek biran önce zaman sanki o zaman bize hızlı akacak gibi 😂😂
Gelecekdeki_Anne Minikmucizemmm26 Evet ikiz bebek beni de zorluyor ama onlar benle oldu için şükür ediyorum çok mide bulantım fln oluyor yemege kustum 🥲 Çok erken yoruluyorum fln Tek bebekde yaşadınız belirtilerin 2 katını yaşıyorum ama çok şükür halımıze🤲🏻🌹🌹🌹