aryadeniz25 Merhaba öncelikle kendinizi hiç strese sokmayın üzülmeyin bebek alacağı kadar alıyor sizinle hiç alakası yok yapısal olarak minyon bebek belliki 21. Haftadan beri bebeğim 2 hafta geriden geliyordu hem boy hem kilo olarak stres yaptım çok üzüldüm kilo aldıracak şeyler yedim hep sağlıklı beslendim 10 gündür gelişimi durdu dendi suyu arttı dendi boynuna kordon dolandı dendi pes ettim canım ne istediyse onu yedim (tabiki zararlı şeyler değil ama illa kilo alsın diye de değil) 3 günde 200 gr aldı dediler şu an 39+1 deyim yarın suni sancıyla doğumum başlayacak hiç üzülmeyin yeterki sağlıklı olsun kiloyu doğunca da alırlar ben artık üzülmüyorum içerde gelişmiyor dışarda gelişecek en azından gözüm görecek diye seviniyorum rabbim sağlıkla sıhhatle kolaylıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🥰🙏🏻🌸