Yenianne3 ay ben de ilk zamanlar şehirde Tuğba hanıma gittim 2 aya kadar ama odaya 3 kişi birden alıyorlar midem o kadar kötüydü hap, şurup vermeden geçiştirdi sonra bu arada özelde tanser beye gittim cinsiyeti vs orada öğrendim mideme de gaviscon yazdı çok şükür yani, ama sık sık özele de gitmek istemedim şehire devam ettim 2li testlerde vs sonra Tuğba hanım izne ayrıldı yunusemrede döndü hanıma gittim o da şehire geçeceğini söyledi ay bana fenalık geldi sürekli doktor değiştirmekten 😅arada tanser beye devam ettim 32. Haftada rapor almak için yunusemrede emre bey diye birisine gittim sıfır ilgi ultrasonda bile bakmadı kolum ağrıyor bakamıcam beni ultrasona yolladı oradaki doktor yok kafası çok ilerde yok sıvı var gibi vs bir ton kötü sey söyledi (sonra tansere gidince öğrendik her şeyi normalmiş) dedi ntsye girdim hemşire de Bi afra tafra ağlayarak çıktım sonra dedim daha devlete adımımı atmam tanser beye gidiyorum şimdi çok da memnunum