Dderryaa Adenbebek bende 11.haftada öğrendm 3kezde gittim erkek di ama değişirmi bilmem artık başka bi doktora başladm oda öle dedi
Morenna Ben çok erken hissettim sanırım 10. Haftamda 🤫 cinsiyeti de 12de öğrenmiştim. Şuan gittiğim doktor hissedebilirsin olabilir dedi. Bazen yok artık gazdır falan diyorlar ama gastritim var gazı benden iyi tanıyamazsınız diyordum. 😂😂bebeğim erkek bu arada erkek bebekler çok erken hissediliyormuş zaten öyle derler😂
Msl_ege Adenbebek o bi yerde toplanma şişme setlik bende de oluyor . Elimi koyuyorum top gibi 😍 geçen hafta minnacık pıpıtlardı . Emim olamıyodum gazdır belki diye , yada damar atıyordur diye . Bu hafta bariz kuvvetlendi . Daha kuvvetli vuruyo 2 kez falan peşpeşe . Elimi koyduğumda hissetmiyodum. Bugün elimle de hissettim vurduğunda 😍😍
Kelebek123 Adenbebek benim 11 haftalık. Karnıma bakınca hareketlenme görüyorum ama hissedilmiyor daha 😉
Adenbebek Elizveannesi valla hissediyorum ama bebekmi ikinci gebelik ama unuttum o hisleri sizin ne kadarlık ne zaman hissettiniz ilk??
Elizveannesi Adenbebek şu an 20 haftalık ama ben de 16 haftalıktı ilk hissettiğimde. Oğlum 7 yaşına giricek. Aradan çok zaman geçmiş ☺️ Ama 16. Haftada hissettiğimle şimdikiler de çok farklı, önceden kayıyor gibi pıt pıttı, şimdi aynı yere defalarca vuruyor 🤗
Morenna Askkokuluyavrum kasıkta bi atma oluyor zaten ondan sonra 14 te hissetmiştim net olarak. O kasıkta olan atmayı çoğu kişi söylemişti zaten bana 🙇🏻♀️ Bende hani doktora dedim bişi oldu falan bebektir dedi😂milimetrik bişi nasıl hissederimki demiştim kendi kendime😂😂