Adenbebek Günlerdir bekliyorum hareket edecekmi diye bugün daha net anladım sanırım bir yerden birbyere toplanıyor o an kasılma gıbı oluyor orası sertleşiyor ve ayrıca pıt pıtlar bunlar bu sefer bebwk hareketi dimi😂😂
MomNalbant Adenbebek ya bende istiyorummm 😁😁 doktorum 20-22 haftada hissedersin dedi 14+4 olduk daha biz
hunilimom MomNalbant ilk hareketini 16 da hissetmiştim 19 da net bi şekilde tepiklerini hissedersin en kısa zamanda canım
hunilimom Adenbebek bebek olabilir canım benimde sol tarafta toplaniyo du pit pit vuruyordu bi kaç kez
Dderryaa Adenbebek bende 11.haftada öğrendm 3kezde gittim erkek di ama değişirmi bilmem artık başka bi doktora başladm oda öle dedi