Neferut ilk hamileliğimde sadece tavuktan soğudum 9 ay hiç yemedim bunda hem tavuktan hem de hazır yemekten soğudum sanki vücudum bebeklerimi korudu hep çünkü malesef evde pisse de tavuk masum değil çok ilaçlı.sadece dışardan lahmacun yiyoruz o da çok guvendigimiz bir yer onu evde denedim de olmuyo çünkü 🫣 onun dışında pizza hamburger çiğköfte evde çok daha lezzetli mesela hiç bişey olmasa makarna yapıyoruz yine dışardan yemiyoruz.yememek lazım