Hamile olsan da olmasan da artık dışardan bir şeyler büyük risk haline geldi. Çok bilinen bir yerde canım kanat istiyor diye yemeye gittik bi baktık dışı pişmiş için kanlı, bir de özellikle demiştik hamileyim iyi pişirin diye gösterdik tekrar pişirin dedik hiçbir farklı yok yine kanlı geldi. Izgaraları o kadar harlı ki etin, köftenin dışını pişirip yakıyor içi çiğ kalıyor ondan sonra midem bulandı 🥹 Eşimin arkadaşının dönercisi var eşime söylemiş geçen gün pişmiş etin üstüne çiğ et koymayan dönerci yok, akşama döner bitiyor mecburen üste ekleme yapıyorsun bazen biz de yapıyoruz demiş. Yiyecekseniz öğlen saatlerinde yiyin akşam döner demeyin demiş 🥹