Nurrrrr9898 ikibebeliannis benim 38 40 20 üstü çıktjngemelde ama eve gönderdi normal dedi acaba ne zaman başlar bilmiyorum
ikibebeliannis Nurrrrr9898 40 tan sonrası sancı sayılıyormuş hatta düzenli değilse 60 ta falan da eve gönderiyorlarmış diye duydum
bboran Blueeberryy inşallah güzel olacak strese sokma kendini iyi düşün iyi olsun enerjini yüksek tut 🫠🤗