bboran Ay 39+4 haftayım son 1 saattir yavrum hiç durmadan hareket ediyor sizce normal mi kızlar bu vallahi mesanem patlayacak en sonunda 😁😁
fairytale_ bboran normaldır bencee bız o haftaya kadar gelemedık bu yuzden yorum yapamıyorum😃37+5 elendık 1 ay once 😂😂üstte kalsın dıye yazıyorum
ikibebeliannis bboran günümüz aynı az önce bende de aynısı oldu belki yarım saat hiç durmadı kasıklarıma batıyor resmen Benimde midem bulanıyor
bboran umrumdadegil eveet bide midem bulanıyor bende tetikte bekliyorum doğum başlar belki diye ama adamın keyfi yerinde gibi 😁
fairytale_ richgirl10 yok canımm yüksek tansıyondan mecbur sezeryana alındım bazı sorunlarımız vardı benle alakalı sezeryan oldum mecburı
Blueeberryy 😂😂😂 benimde gecenlerde cok hareket ediyodu sasirdim dogurcam dedim ama yok keyif yapiyo icerde anca😂😂
bboran Blueeberryy beyzaa sabaha doğru hastanelik olurum gibi geliyor kasıklarım baya agrıyor ama belimde bişey yok işte kasılmalar sık sık var ama düzenli değil. Ay dua et bana gideyim bu gece
bboran ikibebeliannis 2 saat kadar berbat haldeydim gece düzensiz sürekli agrı 😩 devamı gelmedi malesef. Siz ne durumdasınız?
ikibebeliannis bboran bende de aynı😂şimdi doktordayım nst randevum var en fazla 27 çıkıyor sancı ultrason giricem bitsin de ne diyecek bakalım belki başlatırlar
Nurrrrr9898 ikibebeliannis benim 38 40 20 üstü çıktjngemelde ama eve gönderdi normal dedi acaba ne zaman başlar bilmiyorum