Srp53 28 Ocak alabileceğini söyledi üzerine her kafadan bir ses yok az daha bekle yok bekleyelim bir şey olur çocuk da bir sorun çıksa hedef tahtası ilan edileceğim resmen annem yok normal olsun normal yap yani bunaldım benim dışımda herkes karar merciii olmuş durumda 28 Ocak olmazsa kendi doğumunu beklersen de maksimum 5-8 şubata kadar tutabiliriz dedi doktorum çünkü nst de sancılarım 100’ü buluyor her hafta 1 gün hastanede yatıyorum saatlerce nst ye bağlı şimdi bu akıl verenler nerede oluyor diye sorarsanız kimse olmuyor tek başıma mal mal hastanede yatıp evime gidip o ağrılarla iş temizlik yemek yapıyorum öylesine bi buhrana düştüm ki