bebegimd7 Hayır canım Allah ne zaman uygun görmüşse ozaman hayırlısı oluyor zaten hamile kalamamak yumurtlama hesaplama ile ilgili değil aslında her adet kadın yumurtlama görür ve o ay hamile kalan var kalmayan var Allah’ın bileceği iş zaten ters bı durum olsa hiç hamile kalmazdiniz