Ben hamile kaldığım ay yunurtlama ve ya çatlama ağrısı yaşamıştım ve o ay hamile kalmıştım. Benim merak ettiğim acaba ben sadece sağlıklı yumurtlama yaşadığım zamanda o ağrıyı yaşayıp hamile kalıyorolabilirm mi? Eğer öyleyse ben o acıyı çok nadir yaşarım yılda bir kere falan. Acaba benim hiç sağlıklı yumurtam olmuyor mu? Bu soru kafamı kurcalıyor.