Beyza2329 Merhabalar 20+0 dan selamlar sizler kaçtasınız😂 Detaylı ultrason yaptırmadım siz yaptırmayı düşünüyor musunuuuz🙈 Çıkan göbüşe alışmaya çalışıyorum🫢 Hazımsızlık ve kabızlık önerilerinizi de paylaşır mısınız lütfeeen🌸🌸🌸🌸🌸🌸
bade25 Beyza2329 ben yarın 21e giriyorum yaptırdım tabiki bence sizde yaptırmalısınız çocuk için önemli. Kefir önerebilirim
Mry2020 Beyza2329 ben 16+6yım 30 Haziran görünüyor doğumum siz nasıl haziran oluyorsunuz temmuz olması gerekmiyor mu
defnevedoruk Beyza2329 tabii ki yaptıracağım hamileliğin en önemli testi detaylı ultrason, bezde prima alacağım. 16+2yiz🌸
Ksema Bende tam 20+0 dayım kabızlık fena hele şişkinlik 😞kimyon biraz iyi geliyor deneyebilirsin birde soda ama çare olmadığı zamanlarda oluyor Allah yardımcımız olsun 🤰🫶
Beyza2329 Ksema ben düzenli kefir ve yemek kaşığı zeytinyağı içiyorum ama her gün düzenli çıkamıyorum malesef kimyon çayı mı içiyorsunuz peki yoksa yemeklere mi koyuyorsunuz hangisid aha etkili🌸😂 acillik oluyorum onlar da bişey yapamıyor gerçi bir kaç serumla gönderiyorlar
Ksema Beyza2329 kimyon çay kaşığı ucuyla suya karıştırıp içiyorum ama yinede doktorunuza danışın şimdi activia probiyotik başladım ve her akşam kefir içiyorum rahatlıyorum baya😍
Aise2861 Bende 20+1 im :) detaylıyı 23. Haftada düşünüyorum. Gerçi şimdi de doktor yarım saate yakın bakıyor çocuğa
Beyza2329 Mry2020 bence sen yanlış söylemiş olabilirsin uygulamada 8 haziran gözüküyor canım doktorum henüz bir şey söylemedi🌸
Rmysa97_ Ksema kefiri sade mi içiyorsunuz meyvelilerden mi meyvelinin faydası oluyorsa sadece onu içebiliyorum onu alayım da 🥲
Gcan2 Haftadan sesleniyorum bebek hareketlerinden başka hamile olduğumu hissettiren hicbisey yok ama kızlar ya ben uykuda sırt üstü yatiyormusum bunu nasıl değiştirebilirim acaba 🙄
Beyza2329 Esma006 uygulamada 8 haziran gösteriyo anacım bende anlamadım doktor bişey demedi daha ama mayıs olabilir
melike1-2 @Beyza2329 20 haftalığız tam yarın detaylı ultrason günümüz ikili test vs yaptırmadım ama detaylıyı önemsiyorum yapılması gerek bence
1710an- melike1-2 hangi hastanede çektireceksiniz detaylı benimde 1-2hafta içinde çektirmem gerekiyor 19+2 yim şuanda