Baharkle Onurbanuu teşekkür ederm cevapladığınız için sağlık ocağı banada ondan vermişti içtim bende kese göründümü yani baktımı
anneolmakneguzel_ Onurbanuu çok normal, ilk hamileğindede crp yuksekti. Korkmayın. Doktor normal diyosa normaldır