Crp 11.35 arastırdıgımda normal bol su denıyor ama korkuyorum napabılırım evde
İdrar lökasit ve idrar eritrosit ve idrar hemoglabın kırmızı cıktı napabılırım acaba bunlar ıcınde düşüge vs neden olurmu hemen bı kadın dogumcu mu bulmam gerekıyor yoksa saglık ocagındakı doktorda care bulabılır mi