Me_liike Merhaba arkadaşlar 8 haftalık hamileyim daha akrabalara söylemedik iş yerine söylemedim siz ne zaman haber verdiniz
seyma0661 Me_liike öğrendiğim gün 6 haftalıkken anneme kuzenime kayınvalideme eltilerime vs söyledim 10.haftada da instagramda paylaştım. Çok heyecanlıydık bu haber için pcosluyum 1.5 sene bekledik hem ailem hem ben. onlara haber vermeden içim içimi yerdi 🥹🥹 şimdi 31+6dayız
Gullusah92 Me_liike ben kan testinde öğrendiğim de amirime söylemiştim. İş yeri doktoruna kağıdı vermiştim. Ben fabrika işçisiydim, bölümde bana göre yer ayarlamışlardı. Söylemeyen arkadaşlarda vardı. Herhangi bir sıkıntı olursa beni sorumlu tutmasınlar diye söylemiştim.
Esma006 Me_liike ağır bir işte çalışıyor isen söyle derim her şeyi üstüne yikmazlar en azından ben de bimciydim sevkiyat vs zor işti akrabalara da iki ay dolunca bence göz nazar ederler 🌸
ysee Doktor kalp atışını duydu, bebeği gördü ve sonra herkes duydu. (Aile ve iş olarak). Kimseye bahsedilmesi taraftarıda değilim 😅 ama bilmesi gereken kişiler dışında tabiki.
tubavarlikk Mutlulukkk en iyisini yapmışsınız herkes bi cinsiyet tahmininde bulunması gerektiğine inanıyor sanki bıkmıştım artık tahmin duymaktan sanki bilene ödül vericez ya 😑😅
Mavikizkaracocuk Kendi aileme öğrendiğim gün :) eşimin ailesine 12.haftada akraba çevre vs cinsiyet partisiyle 16. Haftada öğrendi:)
ysee Me_liike yani iş yükünden ötürü söylemiştim ben. Aşırı tempoda çalıştıgım için durum tamamen netleştiğinde söylemiştim ama dediğim gibi kimseye erken söylenmesi taraftarı değilim. Elimde olsa iştekilerede söylemezdim.
Me_liike Esma006 muhasebeciyim ve işe tek bakıyorum fabrikada nazar olmazda akrabalardan kesin olur o yüzden kararsız kaldım 3 ay dolunca söyleyip riskide azalmış olur hem bende rahatla hamilelik geçiririm inşallah diye düşünüyorum
Meri14 Aileme test pozitif çıktığında söyledik iş yerinde ağır kaldırmak istemediğim için söyledim sosyal medyada paylaşmayı gerek görmüyorum 😊
Elif4774 Me_liike Ben daha kimseye söylemedim bu cuma kontrolüm var ultrason ile bakildiktan sonra soyleyecem eşime ama aileme 3 ay dolmadan söylemeyi düşünmüyorum oda bayrama denk geliyo hayırlısıyla o zaman soylerim
Me_liike Elif4774 ben aileme 2 aylık olunca söyledim acil bir durum olursa bilsinler diye akrabalara 3 ay dolunca söylemek daha mantıklı geliyor