Kubraftskci Hamilelikte bebeğe en çok kilo aldıran yiyecekler nedir tecrübeli hamisler yardımcı olur musunuz bu benm ikinci gebeligm ilk gebeliğim de kızım 2.650 doğdu ben çok kilo almstm bunda aynısı olsun istemiyorum
Mavikelebek6060 Kubraftskci Merhaba benim de ilk gebeliğim ama araştırmalarım sonucu şu yiyeceklerin bebeğe daha çok kilo aldırdığını öğrendim : Yumurta,avakado ,kefir ,maden suyu , kabak çekirdeği ,çiğ badem,ceviz,muz, kaşar peynir ,tahin vs.vss sayılabilir
Fatmaacylnn Kubraftskci bence yiyeceklere çok alakası yok bunun genetikle daha çok ilgili çünkü ben ilk 3 ay hiç bişey yiyemedim her şeyden tiksindim çok zor geçti ama bebişim ona rağmen önde gidiyordu ama yinede kaşar peyniri, muz, avakado, kefir, kuruyemiş (kavrulmamış) tahin, yumurta, bunların bebişe faydalı olduğunu duymuştum 🥰
Talentedmom Kubraftskci muz ceviz yumurta yoğurt ilk doktorum bunları ye demişti bana özellikle günde 2 kase yoğurt yedirtti ve hamilelikte ve sonrasında hiç dişim çürümedi
Deleted33000 Fatmaacylnn sana katılıyorum canım ben iki hamileliklerimi de 9 ay boyunca kusma ve tiksinmeyle geçirdim su dahi icemiyordum kendim çok kilo veriyorum ama çocuklarım maşallah oğlum 3.200 Gr doğdu kızımda 3.500 Gr doğdu bazı bünye anne kilo almaz bebk alır bazı bünye de anne kilo alır bebek almaz
Deleted33000 Fatmaacylnn evet aynen öyle canım zaten anne babanın ortalaması oluyor bebekler fiziksel olarak benimkiler kilosu iyi doğar sonradan zayiflarlar şimdi biri 13 biri 10 yaşında tığ gibiler gören diyor bunlar hiç mi yemiyor😂😂
Fatmaacylnn Deleted33000 yaaa öyle mii ben minyon tipli biriyim kilom da 50 55 ten yukarıya çıkmazdı eşim de çok şişman birisi değil ama bebiş önden gidiyor tombik bişey benden bu bebek nasıl olur diye çok düşündüm, sonra abim kemikleri falan iri güçlü kuvvetli biri erkek dayıya çeker derler ondan mı acaba dayısına mı çekti diye düşünürdüm bizim ki de doğunca zayıflıcak mı acaba 😂
kindacute Kubraftskci doğal gıdalarla dengeli beslenirseniz zaten bebiş kilo alır siz almazsınız. Önemli olan bol proteinli ve sağlıklı yağ ve karbonhidrat kaynaklarını kapsayan bir diyetinizin olması. Yumurta et balık süt ürünleri tereyağ zeytinyağı içyağı mevsim meyve sebzeleri hep standart
Deleted33000 Fatmaacylnn o hiç belli olmaz canım belki de dediğin gibi dayısına çekmiştir keşke benim doğacak oğlum da tip olarak daysina çekse dayısının tipi güzel cocukken de yemesi guzeldi hala da öyle
Fatmaacylnn Deleted33000 inşallah sizin ki de çeker o zaman yemeyen çocuk iyi olmuyor tabi, bazı çocuğa da ne yese yaramıyor bakalım nasıl olcak bebişlerimiz😄🥰
Deleted33000 Fatmaacylnn oo maşallah sen doguracaksin ben daha 16+2 yım sağlıkla kucağına al inşallah bebeğini erkek bebekti dimi seninki