Haco Kızlar birşey sorcam 17+1 deyiz memein rengi bir koyu oluyor bir acık renk oluyor sizdede oylemi ya
Sydaaslan Cınsıyetle ılgılı dıyolar buna sağ büyük ve daha koyu olursa oğlan dıyolar tam tersı ise kız dıyolar sızde tutuyomu cınsıyet
Haco Sydaaslan benim ikiz gebelik biri kız digeri göstermiyor ama ne bilim evet renkleri farklı bir gün acık bir gün koyu
Sydaaslan Imasleeper 😄😄öyle öyle ama herseyı ona yorup bıde inanıyoruz hayırlısı inşallah rabbım herkesın gonlundekını nasıp eylesın
Imasleeper Sydaaslan amin canım benim gönlümdeki oldu çünkü Allahın gücüne gitmesin nice isteyen var ama hamileliği hiç sevmediğim için erkek istiyordum kızım da var bu son hamileliğim olacak o yüzden 🤣
Haco Sydaaslan bende okudum öyle bişeyler ama işte benim bir faeklı digeri biraz daha acık ne bilim ilk gebeligim merak ediyorum bir denim mi bu şekilde diye
Haco Yonca59 evet ya işte duymak istedigim buuuuuu yesss 😂😂😂 yemin ederim her hafta başka başka şeyler cıkıyor 😂😂😂
Haco Hanzademerve benim biri kahve rangi digeri ise biraz daha koyu ikizlerim biri kız biri erkek ozaman 😂😂😂
Haco aysegull01 ay kendimi inceler oldum acaba bu hafta ne datası yüklendi diye 😂😂 bir de korkuyorum bişey mi oldu diye
aysegull01 Haco ben her gün bakıyorum göğüslerime 😂 şimdide su karında çizgi oluyo mus ya bende olmadı ona taktım neden olmadı diye 🤣