Esmaey benim 2.hamileligim ilk hamileliğimde şöyle zor böyle zor demişlerdi hep bende hiç cesaret edememiyordum doktor çatı muayenesi yapınca dikisin bile olmaz rahmin çok güzel demişti cesaretledim yaparım ben dedim suni sancıyla doğum yaptım çok kolay oldu yani sancısı zor aslında gündüz 10 gibi felan suni sancı vermişlerdi öğlen sonu 3 te doğum oldu inşallah buda böyle kolay olur