Aleyna_1634 Ben hep kız hissediyordum Erkek bebişimm olcak. Rabbim Sizlere bagışlasın uzun ömürler versin evlatlarımıza. O uyku problemi bende de var bazen çok enerjik hissediyorum, bazen bitkin,yorgun, hayattan bezmiş gibi oluyorum ama hemen toparlıyorum.çünkü normal hayatta da hep enerjik birisiyimdir.