Minnakpopus Citirmom aynen çok şükür bir sıkıntı yaşamadım ki zaten doktorum 2 hafta daha beklese oğlumun 5 kiloyı bulabileceğini söyleyince zaten planladık doğumu. Sizde sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸
gezentianne Citirmom Bizim çevrede de hep kızlar geç doğar erkekler erken gelir derlerdi.Bence hiç alakası yok cinsiyetle.
Bernadereci Citirmom evet erken geldi benimki 😂 çok şükür iyiyiz şubat 7 de 1 yaşına gidiyoruz fakat pramatüre bebek bakmak çok zor 😂