Citirmom Açıkçası hamileliğim rahat geçmişti cok zorlanmamıştım ama 38′den sonrası cok zordu.Ha bugün ha yarın diye diye geçti🥹 40′tan sonra gün aşırı ya da bazen her gün muayeneye gidiyordum.Arayıp doğurmadın mı diyenlere deli oluyordum🤣 Şimdi 2. planlı sezaryen olacak 38-39′da rahatım🤣🤣