Tazegelin12 Annemidedinsen Beta 3000 bin üzeri olmadan kese gözükmüyor haftaya gidin bence doktora beta takıcı yapabılırsınız 2 günde bir kan vererek
umtbebe Baharkle belirtiniz var mıydı benimde aat 18 bende olmadım bı kere verdim 0.100 çıktı bidaha verdim 2.0 çıktı bıraktım bende kan vermeyi
Baharkle umtbebe regl belirtileri gibiydi sadece göğüslerim ağrıdı ve şişti halada öyle birde baş ağrısı oluyor,umarım sizde güzel haber alırsınız test yaptınız mı
Hellobeybii Annemidedinsen herkesinki kendine özel olabilir, şuan 4+0 galiba? Şimdi değer 2 günde 1 ikiye katlanacak şekilde sayın. 4+2 de 176 , 4+4 te 352 gibi gibi. 3000 e kadar sayın ortama gün hafta çıkacak.