Ayshababy LadyX tansiyon düşüklu yapar yinede dokturuna danışın tarcin falan yasak mi bilmiyorum ama normal su içmeye caliş doktora gidene kadar
Hamide_00 LadyX valla 2L içtiğim belli olsun diye matarama koyuyorum ama her gün 2L içemiyorum 1 Litre anca içiyorum bol bol içmem lazım bebek için biliyorm olmuyor bazen dışarı çıksam hiç içemiyorum ztn eve gelince içmeye başlıyorum hemen
Minikbebegimm06 LadyX benim 4 5 litre oluyor bazen geçiyor bile normalde de çok içiyordum zaten ama gebelikte arttı sürekli su icme ihtiyacı duyuyorum