Biz benim son haftalarıma yıllık izin istedik eşim 1 hafta önce izne girdi doğum sonrası da ücretsiz izin alıcak, babalık iznini hemen vermiyorlar çünkü doğum olması lazım. Ben o riski almazdım bence ücretsiz izin falan alsın 15 gün siz 37.haftaya girerken o şekilde denk getirin, yatı kesintisi falan büyük risk yine uçuşta olabilir yatıda olmasa da o sırada sancınız suyunuz gelebilir vs.