1kopek1bebek Aslında sorum eşi uzakta olanlara. Benim eşim havacı ve iki gün evdeyse 3 gün yok. Bu şekilde normal doğum yapanlar eşiniz yanınızda olabildi mi bunun bi izni vs varmı ya da yanınızda olamadıysa zorlandınız mı?
bade25 1kopek1bebek canım benim eşimin çalışma sistemi seninki gibi değil ama babalık izni veriyorlar 10 gün kadar
ArasveAnnesi21 1kopek1bebek benim eşim havacı değil ama denizci ve çok daha uzak kalıyor seyirler tersane nöbetler çok şükür diyelim yine de onlarında zaten babalık izinleri vs oluyor eğer olağanüstü bir durum yok ise babalık izni yada normal izne ayrılabiliyorlar
gezentianne 1kopek1bebek Ben havacıyım🥹Eşiniz hangi firmada bilmiyorum ama THY’de yatı kesintisi isteyebilir.Biraz zor bir ucus programı olur ama sizin son ayınuzda evde olabilir.Sancınız tutsa bile yetişir ilk dogum hemencecik olmuyor🥰
Deleted33000 1kopek1bebek canım benim eşim ilk çocukta uzun yol soforuydu tam doğum yapacağım gün eve doğru yük bulursa gelecekti ama benim gece sancım tuttu sabah ta gorumcemin kocası beni doğuma götürdü eşim yanımda olamadı kimsesiz gibi hissetmiştim ertesi gün ben taburcu olup eve geldikten sonra gelmişti yatıp uyumuştu gün boyu yol geldiği için çok zor olmuştu inşallah sizin isinizde izin vs vardır da yanında olabilir
1kopek1bebek ArasveAnnesi21 ya korkum burda yokken doğum başlarsa ne yapacağım. Maşallah bizde de öyle bir şans var ki yani evlenirken bile belimize kadar kar yağmıştı 🥹
Hairdress 1kopek1bebek benim eşim de kabin görevlisi. Bunu ona sordugumda son ay yatı verilmemesi talebinde bulunacagını söyledi
1kopek1bebek bade25 yaaa geliyo dimi işte bunu merak ediyordum ben çünkü ya amerika ya koreye gidiyo kısada değill
gezentianne bade25 öyle bir durumda hemen gönderiyorlar merak etmeyin 🙏🏻 Afrika’ya gitti diyelim zaten uçağı kendisi getirecek bazen en yakın sefer 2 gün sonra olabiliyor gelebileceği baska sefer yok🤣
bade25 1kopek1bebek eşiniz zaten önceden kurumu bilgilendirir ona göre belki bi düzenleme de yapılabilir. Benim eşim de havacı ama sizinki gibi bi sistemde değil. Eşi karacı olan arkadaşım doğum yaptığında eşini hemen göndermişlerdi 6 aylık görevden. Babalık iznini kullanıp geri dönmüştü
1kopek1bebek gezentianne diğer cevabınız ilede epey aydınlandım çok teşekkür ederim eve oda tkda q uçuyo 77 ci. Yatı kesintili uçma hakkı var onu kullanıcak babalık izni var program kötü çıkar dediniz sadece. Peki o uçuşu bırakıp gelemiyo dimi çat diye 😵💫😂 o kadar korkuyorum ki olamamasından.
1kopek1bebek Deleted33000 mecbur oda haklı napsın gerçekten siz haklı o haklı.. umarım öyle olur teşekkür ediyorum 🙏🏼
gezentianne 1kopek1bebek Gittiği yerden uçuşu bırakıp gelemez malesef bunu eşiniz de çok iyi bilir.Yatılı ayda 5-6 kez havalimanına giderken yatı kesinli programda 18-20 kez alana gider ama en azından evinde olur..
1kopek1bebek gezentianne 18-20 mi bu çok fazla perişan olur adam 😵💫 iki seçenekte sıkıntılı yatı kesintili uçmasa daha iyi en azından cfrler vs boş olma ihtimali daha yüksek. Yatıda denk gelirse kötü öteki türlü mazeret alır en azından. Üf risk ya. Neyse artık bi o gün yaklaşsında. Köpek var bide o olmasa kafam daha rahat olucak onun tuvaleti vs çıkartmak lazım. Çıkmazdayım😵💫
gezentianne 1kopek1bebek Ben cocugm için 3 sene yatı kesintili uçtm bir ay fedakarlık yapsın bişey olmaz 🤣🤣 Hem belki o kadar da gitmez alana
gezentianne 2cocuk2kopek Uçuş görevlilerinde 8 gün ama adam Amerika’ya uçarken ben doğurursam nolcakk diyoo
1kopek1bebek gezentianne ana gibi ana 😂 ben çalışıyorken pazar günlerine istek boş yapıyordu program leş gibi geliyordu şuan ayda 4 en fazla 5 alana gidiş. Umarım kabul ettiririm öyle uçmayı çünkü ben onsuz doğuramam yani benim panik atağım var hastane ayaklanır hiçte çekinmem yırtarım kendimi kocamda kocam 😂 ben varya kesin yalnız doğuracam. Offf