ayseozbek Tugsem81 ya ben anlamadim nasıl bu kadar aldım ki😂 hergün kusuyorum birde... iştahlı da değilim 47 ydim 51 olmuşum çok şaşırdım 😂
Tugsem81 ayseozbek takıkma kılolara vucut ne ıstkyorsa yıyoruz oyuzdenalıyoruz bebege sıfa olsun gerı hallonçlunur ben hıcvbulantı kusma yasamadım sureklı yıyorum sanırım😁
Dderryaa Ayslersy 15+5 iki takım aldım bende dayanamıyorum görünce ama pike battaniye puset örtüsü dikmeye başlıcam cinsiyetmiz belli 🤗🤗
Gunes05 Cinsiyeti öğrendik dün. 5li takım, zıbın, birde Müslin battaniye aldım. Yavas yavas alıcam.Kıyafetler çok güzel ya insan kendini zor tutuyor.
swdysnakbrk Cinsiyeti dün öğrendim ufak tefek şeyler aldım bende iki laftadır falan sürekli yiyorum ama kilo almamışım bir kilo da vermişim ama sürekli yiyorum niye kilo almıyorum
Harmonia Benim de 19 haftalık oldu ya temmuz başı ya haziran sonu doğum. Bende 2 kiloya yakın aldım, doktorum kiloya çok takılma dedi. Son zamanlarda daha hızlı gelişiyormuş. Bende denk geldikçe uygun bulduğum şeylerden alıyorum. Ebebek %50+%30 tekstil indiriminde müslin aldım 14 tl den yaz bebeği olduğu için en çok o kullanılır dedi temmuzda doğum yapan bir arkadaşım. Çok uzun kollu alma ilk günlerde giydiriliyor sonrası kısa kollu body ve müslinle geçiyor dedi 😁
Goncimikk Betus06 aynı hafta aynı gündeyiz ve insallah bizde pazartesi öğrenicez😍 Ondan sonra ufak ufak baslariz miniğimizin kiyafetlerini almaya 😊
Synonyms Cinsiyeti 12. Haftada öğrendik degisiklik de olmadı. Çok olmasa da yavas yavas biseyler aldık. Hatta dun gaza gelmis 1 bucuk yaş kıyafeti almışım. Bugun değiştirme goturucem:)
Nuraykoca Selam 14 haftalik olduk ama göbüşüm oldugu için bebeğin burun kemiğini ve cinsiyetini göremedik