Betus06 Ayslersy ayyyyy bizzzzz:) Pazartesi öğreneceğiz cinsiyeti hayırlısı ile inşallah🙏🏻 İşim gidiyor almak için ama frenliyorum kendimi.15+5 günlük olduk bizde
cavbella Ayslersy inşallah yarın ogrenicez ama ben dayanamayıp geçen hafta almaya başladım zaten başlayınca tutamiyosun kendini😀
Goncimikk Betus06 aynı hafta aynı gündeyiz ve insallah bizde pazartesi öğrenicez😍 Ondan sonra ufak ufak baslariz miniğimizin kiyafetlerini almaya 😊
Cihan Ayslersy kampanyadaki 5tllik battaniyeden ve indirimdeki hastane cıkısı aldım ha birde bebek şampuanı migrosta indirimdeydi bu kadarcık dha😂🤷♀️
Tubamsl Ben henüz yalnızca 2 tulum aldım o kadar doğuma 1-2 ay kalaya kadar da almam diyorum ki cinsiyeti de öğrendik.
Mucizemiz4735 Tubamsl 17+5 haftalık hamileyim bebeğin hareketlerini yeni yeni hissetmeye başladım ama bu her gün olmuyor tabi bir kaç gün arayla normal mı acaba 🙂
Tugsem81 Ayslersy ben yavastan baslaadım kızım olacak inşallah hayırlısıyla gelsın saglıkla gelsın minnoşlarımız
ayseozbek Tugsem81 ya ben anlamadim nasıl bu kadar aldım ki😂 hergün kusuyorum birde... iştahlı da değilim 47 ydim 51 olmuşum çok şaşırdım 😂
Nasibveannesi Ayslersy kıza benziyor dedi henüz kesn değil haftaya tekrar kontrol var kesinleşince bnde başlıcam birşeyler almaya kendimi zor tutuyorum 🙂🤗🤗