babygirl02 Evlat baştan aşağı imtihan. Olmaması ayrı imtihan, olduktan sonrasi ayrı. Rabbim isteyen herkese en güzel şekilde nasip etsin. İnşallah sonucunuz güzel gelir. Ben de aşılama için araştırmaya başladım artık ama hem 1 yıllık evliyim hem de 8 ay önce kürtajim oldu o yüzden devlette şansım var mı bilemedim