ilaymom Yarenn24 demir hapı ve lacmix kullanıyorum suan bide d vitaminim çok düşük çıktı 3günde1 kullanıyorum ama yeterli gelmiyor sanırım
Satisati ZeynepDuru17 bende biberiye tohumu değil ama biberiyenin kendisini aldım bu şekilde kaynatsam olur mu
Tazegelin12 ilaymom Nırmal biberiye alıp aktardan ben kendım kaynatıp şişeye koydum kızımın saçina kullanıyorum baya etkisi oldu uzamıyordu inceydı saçları
ilaymom Tazegelin12 evet öyle de aklıma geldi evde biberiye yağı da var aslında ama bunu deneyeyim dedim iyi gelirse sizin dediğiniz gibi yaparım