Piraye2612 Üzgünüm hanımlar bugün regl oldum daha sonra tsst yapmak istemedim beklemek istedim bugün sabah yaptım test malesef negatifti akşam üzerde oldu. Yani hangi markaya hangi teste güvenicem anlamadım
Piraye2612 Zliha01 keşke ama kandada negatif görünce üzülürdüm yada şuan kimyasal gibi bişeydiyse. Her zaman erken öğrenip hüsrana uğradım. Dedim bu sefer sabredeyim,öyle kan verelim. Allahtan eşime söylemedim
senatss Piraye2612 büyük ihtimalle kimyasal gebelik geçirdin bende böyle iken kan verdim hamileydim 1 hafta 10 gon sonra da kanamam oldu doktor kimyasal geçirdiğimi söyledi
ikimelekannesi___ Piraye2612 kan mı verdiniz olsun nasip değilmiş Allah bir daha ki ay kucağınızı doldursun inşAllah 🥰
Piraye2612 ikimelekannesi___ amin inşallah. Kan vermemiştim beklemek istemiştim nasip artık. Yoruldum artık