Piraye2612 Eğer varsa daha iki gün önce tüp bebek merkezine gittiğim için benim hayattaki ilk mucizem falan olabilir
Nuriay Piraye2612 var yaa Allahim umarim koyulaşir Hayal.kirikligi olmaz. i iki gunde bir tes alip deneyin koyulaşinca kan verin
Piraye2612 MNGsy amin inşallah teşekkür ederim. Reglme 2 gün var. Perşembe deyaptım erken gebelik testi, onda çok daha silikti benden başka görebilen yoktu bugğn hemen çikti ve daha belirgin.
Akseec Bu pembe testler hayal kirikligi yalanci pozitif veriyor nimo duratest gibi markalar. predictor le deneyin bence
Piraye2612 Morrinah bende sabahtan beri leyla gibi oldum. 2 gün öncede yaptım onda bu kadar belli değildi umudum o yüzden
Piraye2612 Nuriay inşallah öyle olur. Dediğim gibi 2 gün öncede aynı testten yaptım bu kadar belirgin değildi diyorum kendi kendime demekki varki koyulaştı
Piraye2612 Akseec amin inşallah. Bu 6.olucak varsa. Erken öğrenmem iğne olmam için gerekliydi eşimin işten gelmesini bekliyorum.