Sevgilimmmmmmm Saat 5 ten beri uyanigim. Aşırı sancım var ne tarafa dönsem de geçmedi. Artık midem de bulanmaya başladı. 😖😖
Esngl29 Sevgilimmmmmmm zorluyor insanı fazlasıyla ben sade soda içiyorum en azından bir nebze olsun rahatlatıyor faydası olur inşallah
october Sevgilimmmmmmm kimyon çayı yapıp içebilirsin az miktarda ama hamileler içer mi bilmiyorum doktora sor bi
Crown23 Sevgilimmmmmmm valla bi ara kuru fasulye yedim 3 gün çektim hamilelik te bakliyat yemeyin sakın benim doktorum yasakladı
Hasret72 Dün bende öyle idim gece başladı sabaha kadar, gaz sancısı kasığıma kadar vuruyordu baya çektim kendi kendine geçti. Yediğim yemek dokunmuştu bana baharatlı idi
Sevgilimmmmmmm october kız bu saatte doktoru nerden bulacam da soracam. Çok zorluyor beni ayağa kalkamıyorum 😬
Deleted33000 Hasret72 canım banyoya girebilirsin karinini sabunla ovala rahatlatir ve ayaklarını sıcak tut gaz yediklerimizden de olur usutmekten de olur
Sevgilimmmmmmm simis bizim burda araba sesinden başka bir şey yok ki. Hem çok uykum var ama sancı uyutmuyor
Sevgilimmmmmmm Crown23 hiç aklıma böyle olacağı gelmezdi. Sancı var ama gaz yok ne üstten ne alttan. Mahvoldum