Sbrn78 Kızlar kaç yasındanız ne kdar zamandır bu🐣 yolda paramparça oldunuz üzüldünüz😌 bizde birbirimizi teselli edelim ,bu ay neler deneyeceksiniz sorunun ne olduğunu düşünüyorsunuz en önemlisi artık cevreden baskı görüyormusunuz☕🫖🍰dedikodu ⏰
TuseeemZ Sbrn78 25 yaşındayım 3 senedir evliyim ilk bir buçuk sene kendim istemedim asla asla diye diye dolandım çünkü eşim ailesiyle ortak bir iş yapıyordu kendi ailem ve eşimin ailesi çok farklıydı asla alışamadım başlarda sonra eşim başka bir işe girdi arayı bi şekilde düzelttik bu sefer biz çoöuk istedik ama olmadıı hala olmuyo şuan belirsizlik içindeyiz.. Aslında ne eşinde ne de bende bir sıkıntı yok ama etrafın bu baskısı aa bunun çocuğu olmuş aaa bu hamileymiş bak sen ne zaman doğruyosun gibi lafları insanı çok etkiliyo maleseff ilişkiye girerken çoçuk düşüncesiyle girdiğim için olmuyo ama düşünmeden yapamıyorum 🥲 Yeri geliyo en yakının bile seni anlamıyo ve üstünde ne kadar büyük bir baskı yaptığının farkında varamıyo.. Ayrıca bir kerede Aşılama yaptırdım ama tutmadı maleseff diğer ay tekrar yaptırıcam💔
Merveemctgcl Sbrn78 27 yaşındayım 4 yaşında kızım var çevrede aşırı bi kardeş baskısı var ama bilmiyorlar ki ben zaten bu yolda çaba veriyorum ama olmuyo istemeden çok üzüyorlar beni Rabbim isteyen herkese nasip etsin ben yumurtalarımın yeterince olgunlaşmadan çatladığını düşünüyorum artık. Bu ay doktor kontrolündeyim gelişme görmezse öbür ay ilaca başlicaz
babygirl02 Sbrn78 26 yaşındayım 2 senedir evliyim ve hiç korunmadim hissettim galiba olmayacağını 😂 eşimde ve bende herhangi gibi bir sorun yok eşimin ailesi çok baskı yapiyordu özellikle kayınvalidem ama şimdi öyle bi baskı yapmıyor Şubat ayında aşılama olucam Allahın izniyle inşallah tutar 🤲🏻🥰
Sbrn78 TuseeemZ sarılalım🥲 bende aynı durumdayım olmaması icin bir ihtimal yok gibi duruyor ama olmuyor 🫥artık evde. Dışarı cok cıkmıyorum cünkü insanlar üzüyor ,artık sessiz ağlamalarım başladı ve evliliğim zarar görüyor allahtan eşim önemli degil diyor ama biliyorum zamanla oda bunu stres yapacak belki en ufak tartsmamızda diyecek yetersiz hisediyorum kendimi bazen diyorum acaba bir gün hiç olmassa ozamanda ALLAH ın takdiri geliyor aklıma hatta artık kader nasip diyorum bu gün esim dediki ağlama saçmalama belki benim nasibimde yok baba olmak sende beni sectiğin icin bunu yasyorsun hayırlısını diliyorum hepimiz icin en kısa zamanda🤲
zey-nep11 TuseeemZ hayıt macunu al nihalin bahcesi sayfasından. Yumurtanı guclendırır dollenmeyi hızlandırır hem. Bende senle aynıydım br yıl ıstemıyorum suan dıye dıye olmadı tam 12 ay bıtıyordu tam bır yıl oluyorken hayıt macunuyla tanştım. Aldım yedım adetle berabet ac karnına sabah aksam bır tahta kaşık ama tatlı kaşık olcak metal yasak. Su ıle yedım yumurta gorene kdr yedim braktım yumurta zamanı ılşki yasadm adet gördummm yıne yaptım o ay adetken snra oldu ılk ay rahım temızlıyormış ztn diğer ay oldu al sende ettafımda cok var bana oneren tutan nasıp. Yumrta stres yaptıgın ıcın kalıtesını kaybedıyor ye onu şifa isteyerek olur ol derse olur sen hc takılma dusunme kmseyi amannnn bşver ya yazıldıysaa olur zamanı var hc korkmaaaa❤️❤️❤️❤️❤️
TuseeemZ Sbrn78 🥹🥹🥹 Aynı duyguları yaşıyor olmamızz.. En kısa zamanda yüzümüzün gülmesi dileğiyle 🥲 Rabbim şu mübarek günlerdee bu haberi alıp mutluluktan ağlatsın inşallahhhh ❤️
Sbrn78 Merveemctgcl ah bu insanlar ben bana cocuk yokmu diye. Teyzelere namaz vakti namaz yokmu teyze sende diyerek intikamımı alıyorum😌 sorunun ne olduğunu bilmemekte ayrıca zor hormon testlerinzii yaptınız mı aslınd abir kere dogum olmuş 🐣 kadın olmak gercekten zor bir tane büyütsen ikinci nerde diyorlar
Merveemctgcl Sbrn78 evet testleri yaptırdım normal çıktı benim vücudumda geçmeyen bi enfeksiyon var doktor ondan da şüpheleniyor inşallah çok detay bi tedavi gerekmeden gebelik haberi alırım
Sbrn78 TuseeemZ işallah canım benim 😌🤲herkez o an e olamaz dedikten sonra ALLAH hayır diyecek ve mucizesini verecek inanıyorum🙏
Sbrn78 Merveemctgcl işalalh canım hepimiz işallah amh degeriniz kac tı acaba yumurta rezerfeniz banada o düsük rahim filmi cektir bu sekilde dene dedi
Basakburak Selam 👋🏽 27 yaşındayım 2 buçuk yıllık evliyim Çevremde hem eşimin taraf hem benim tarafım o kadar çok baskı vardı ki çocuk yapın diye biz 1.02 sene sonra düşünüyorduk dün gittim ve beş haftalık hamile olduğumu öğrendim. Ne hissettigimi ne hissedeceğimi mutlu muyum üzgün müyüm heyecanlı mıyım hepsi birbirine girdi . Benim durumumda olan var mı kızlar🥹
Anonim-C 2,5 senelik uğraşın sonucunda 3.aşılamamda hamile kaldığımı öğrendim kasım ayında. Sebepsiz infertilite bizimde. 7+5 günlükken bebeğimin kalbinin durduğunu öğrendim 2gün önce kürtaj oldum. Bana ve burdaki isteyen herkese hayırlı sağlıklı kucağımıza alabileceğimiz bebekler diliyorum❤️
Sbrn78 Anonim-C amh hormonuz falan kaç sebebsiz interlite ne oluyor ki yeni yeni terimler valla allah yardımcımız olsun 🤲
Nur67 zey-nep11 ya ben kullandım da pek faydasını göremedim. Fsh hormonum asla düşmedi hiç mi etki göstermez sadece tek dikkat ettiğim nokta adet ağrılarımı hafifletti hormonlarım yine aynı kaldı. Şiddetle tavsiye etmeyin bence herkeste aynı etkiyi göstermeyebiliyor ☺️
gozde91 zey-nep11 ben bu ay düşük yaptım kanama başladıktan sonra kullansam olur mu acaba. Birde insan korkuyor yan etkisi var mıdır falan diye
Anonim-C Sbrn78 eşimdede bendede hiç bir sorun yok yani amh 1.84 , rahim filmim temiz , sperm sayımız falan normal. Hormon, smear normal, vitaminler normal.. öyle valla Allah yardımcımız olsun. Hamile kalmak ayrı hamileliği devam ettirebilmek ayrı zor..
Anonim-C Sbrn78 kan pıhtılaşma genetik falan bile bakıldı kan sulandırıcı iğne kullanmama rağmen bunu yaşadım. Bazen ne yaparsan yap Allah ol demedikçe olmuyor işte