Kızlar bana da bi yorum yapar mısınız bende acilde çalışıyorum o yüzden istediğim her zaman kan veriyorum kese göründü bizimde 2747ydi beta ayın 14 ünde 17 sinde 5426 çıktı tam iki katı yapmıyor sonuç 19 da çıktı sonra ben korktuk tekrar verdim ilerleyen saatlerde 01 de 6566 çıktı korkmalı mıyım daha kalp atışı duymadım ama çok korktum