Ben daha fazla yiyorum. Kan şekerim çok düşük doktorum kendisi de demişti tatlı şeyler ye diye. Sanki yaşadığımız hayat çok kaliteliymiş gibi çikolatayı zehir gibi görenler olmuş 😂 halbuki burdan baska ülkelere ihraç edilen meyve sebzelerde zehirli kimyasallar çıktı geri buraya yolladılar bizlerde meyve sebze faydalı diye afiyetle yiyoruz… bu kadar kasmaya gerek yok %100 organik birşey yok şehir hayatında bulamazsınız…