Melikeakkc Kubra0606 en maç 50 cm doğuyorlar işte 😂 2-4 büyük olabilir ama yani doğsa da hemen gidip alınabilecek bişey canım stres yapma doğunca da alırsın daha
Gizemfrt Bende temmuz annesiyimm ve cinsiyetimiz belli oğlumm oluyorrr💙💙 daha alışverişe başlamadık ufaktan başlayacağım 0-3 3-6 6-9 gibi boy boy almayı düşünüyorum ama çok değil hediyede getiriyorlar görmeye gelenler o yüzden abartmayacağım 😊