Bende Temmuz annesi olarak şurda yerimi alayım ☺️ bizde bu ayın sonunda 14+2 oluyoruz ocak ayının son kontrolünü 29 ocakta yapıcam inşallah cinsiyeti öğrenirim alışverişe de şubatta başlamayı düşünüyorum artık 0-3 3-6 6-9 olarak zibinlardan ve hastane çıkışından başlamayi düşünüyorum bide emzik ve her ihtimale karşı biberon falan bebek arabası hediye gelicek anakucagıyla beraber ama manuel bide elektirkli olmak istiyorum şampuan pişik kremi deterjan falanda hediye olarak gelicek ☺️