Ozlm_24 mrvess yaa umarm bende pozitif görürüm ovulasyon kullanmıyorm reglm bugn bitti regl ikende kullandö umarm sorun olmaz diye düşünüyorm doktorma da sormadm inşallah bu ay güzellikler benimle olur sagoln 🥹
mrvess Ozlm_24 evet gördüm çok şükür 🙏🏻 ben 2 ay kullandım değerlerim ilk ayda düzeldi ama sonra bi kaç ay proxyfemin bırakıp omega 3 e başladım . Omega 3 kullanmamın 2. Ayında hamile kaldım . İkisinin de çok etkisi oldu bence inşallah size de olur 🥰❤️
Ozlm_24 mrvess canım dontorm proxyfemin omega3 ve magnezyum vermişti kullanıyorm üçünü de 1 ay bitti 2. Aya başlıycam alıp umarm bu ay etkisi olur ya bendede🥹
Ozlm_24 mrvess bende öyle yapıcam bakalm 2 ay sonra gel demişti 2. Aya giedm sonunda doktor kontrolm olcak bakalm ne der bilmyrm