Kahvedelisi Kızlar geçen ay adetim 3 gün erkenden geldi bu ay da yarın olmam gerekiyor ama hiç belirtim yok sadece baş dönme mide bulantısı var doktor bana duphaston ilaç verdi 2 gündür o da bitti acaba test yapsam mı sizce
Kahvedelisi staRmama regl oldum bu ayda tutmadı yarın olacaktım bugün oldum çok moralim bozuldu artık pes ettim
staRmama Kahvedelisi canım herhangi bir şey kullanıyor musun bebek olması için? Değerlerine baktırdın mı
Kahvedelisi staRmama kist var dedi 4 cm mi foll diye bi ilaç kullanıyorum birde duphaston ilaç kullandım bitti
staRmama Kahvedelisi Byzcvker1 kızlar mutlaka doktorunuza danışıp proxyfemini sorun ben onunla kaldım tavsiye ederim ilaç değil zaten takviye edici gıda ama yine de danışın siz bende doktorumun önerisiyle kullandım bir buçuk ay kadar hamile olduğumu öğrendim sonra
Ozlm_24 staRmama proxyfemin hakkında yazan olmuşmu diye baktm konuşmalarda ismini gördüm bende kullanıyorö şu an canm pcos insülin direnci var yumurta tembelliği doktorm verdi umarm bendede işe yarar siz kaçıncı ayda ögrendinz hamileliğinizi merak ettm
staRmama Ozlm_24 bende pcos yok kuzum adetim de düzenli 2 ay kullandım yanlış hatırlamıyorsam sonra bıraktım hatta 2 kutu almıştık biri yarıda kalmıştı birini bitirmiştim yani 1.5 kutu sonrası hamile kaldım
mrvess Ozlm_24 Ozlm_24 proxyfemin ben de kullandım değerlerim çok hızla düzeldi . Bu ay kaset testim pozitif kan yaptırmadım daha . İnşallah işe yaramıştır inşallah sizde de işe yarar . Benim pcosum yoktu doktor çok iyi haberler geliyor bu takviyeyle demişti öyle almıştım
Ozlm_24 staRmama teşekkür ederim geri dönüşünüz için umarım bendede etki eder çok ümitliyim nasipt varsa olur inşallah
Ozlm_24 mrvess yaa umarm bende pozitif görürüm ovulasyon kullanmıyorm reglm bugn bitti regl ikende kullandö umarm sorun olmaz diye düşünüyorm doktorma da sormadm inşallah bu ay güzellikler benimle olur sagoln 🥹