Güle güle sağlıcakla kullansın herkes inşallah. Biz samsunda yaşıyoruz saat 9da gittim herşeyden birer ikişer adet gelmiş. Ama bebek alısverisi yapan bir tek bendim. Diş kaşıyıcı, keçe organizer, yorgan, 2 yastık, 2 kırlent, biberon kurutucu, askı, nevresim seti, lastikli çarşaf, küvet, tarak seti, agiz mendili, çıtçıtlı body, bikac egitici oyuncak aldim.
Şok markete de bebek malzemeleri gelmiş. Ordan da nohut battaniye aldım. Haftaya bime tekrar bebek malzemeleri gelcekmiş onlardan da alırız inşallah nasip olursa.