Yenigebes bende senın durumundaydım annemı nazla eve getirdim gelsin beni baksın bende bebeğime bakim diye. Ne bana baktı ne bebeğe bana sinir stresten başka bişey vermedi oyle olcaksan emin ol gelmemesı daha iyi beni hastanese bile yatırymadı sezeryan oldum ben hanfendimiz canı sıkıldı gidelim gidelim eve diye. Tatıle gelmiştik biz allahın cezası beni o dikişli halimle daha bir gün tam dolmadan hastaneden cıkalım dıye tutturdu cıktık eve geldık bı kaprislendi bana yemek yapmadı bişey yapmadı dikişlerim iltihap kaptı kaçgünde onunla ugrastım. Hayırlısı olsun eşinle bakarısnız emin ol biz o varken eşimle baktık yedi içti sıçtı afedersin.