Yenigebes Bence kurun ne olur ne olmaz. Ben kıyafetlerini yeni yıkadım. Yarın ütüleyeceğim. Hastane çantamı hazırlayacağım. Dolabımız henüz gelmediği için 6-12-18 aylık kıyafetlerini yıkamadım.Beşiğini kurdum çünkü doğumun ne zaman olacağı belli olmaz. Her an herşey olabilir.31+3 haftalığım bende. Evimin 2 odası temizlik konusunda tamamen bitti.Mutfakla çocuk odam kaldı. Onları da başkasına yaptıracağım. Çünkü gün geçtikçe ağırlaşıyorsun, iş yapamıyorsın. Bir de çalışan anne adayı olunca yetişemiyorsun.