Minikbebegimm06 yakında o vardı ve karnım ağrıyor hava buz gibi uzağa gitmek istemedim, bana en yakın doktorda o yani şansımı deneyim yine dedim zaten girince direk en son kan vermişsiniz şimdi keseyi görcez dedi yok artık bebek oluştu çoktan 12. Haftaya girdik dedim 😂 hiç güven vermiyor anlayacağınız. Bende zaten leke olduğu için Allah korusun baksın ultrasonda bebeğimin iyi olduğunu göreyim diye gittim şükür iyiyiz de