Kızlar bir sorum olacak, doktor fazla kilom olduğu gerekçesiyle aspirin yazdı. Kan değeri bakmadı ya da başka bir şey yok yalnızca muayene sırasında fazla kilom var aspirine başlatcam dedi ama ben gereksiz ilaç kullanımından kaçıyorum olduğunca. Ve aspirin hayatım boyunca içmedim içeriğini ne işe yaradığını bilmem.
Daha önce bu şekilde bu ilacı kullanan var mı acaba ? Bu arada kendi doktorum bu değil. En yakında olduğu için gitmek durumunda kaldım.